partner a
hatásos
webes megújulásban
Új vevők futószalagon
MARKETING RENDSZER kivitelezője
új vevők futószalagon? igen!
ha bármelyik pont ismerős
- Még nincs honlapja a vállalkozásodnak
- Van honlapja a vállalkozásodnak, de nem funkcionál egy vevőszerő rendszer részeként
- Még nincs is egy jól átgondolt, működő vevőszerző folyamatod
- Van egy vevőszerző folyamatod, de mégsem jönnek az elvárt eredmények
akkor ez segíteni fog
- Egy alapos piackutatás után jól felépített, átlátható weboldal
- Egy átgondolt vevőszerző folyamat, melynek a nagy része automatizált
- Megfelelő hirdetési startégia
- Folyamatos mérés és optimalizálás, fejlesztés
- Mindezt korrekt áron
kiknek tudok segíteni?
fejlődő vállalkozásoknak
Azoknak a már működő, fejlődő vállalkozásoknak ajánlott ez a rendszer, amelyek:
- Szolgáltatást, info terméket értékesítenek, és szeretnék megtöbbszörözni az értékesítésüket
- Fizikai terméket árusítanak, a termék már bizonyított, és nagyobb darabszámban szeretnék értékesíteni az adott terméket, termékeket

ez most akkor egy drága marketing ügynökség, vagy egy profi mikrovállalkozás?
Üdv! Keleti István vagyok, szabadúszó, vállalkozó.
Az elmúlt években rengeteg időt és pénzt fektettem a tanulásba, fejlődésbe, és folyamatosan továbbképzem magam.
Célom, hogy segítsek a már jól működő mikro- és kisvállalkozásoknak abban, hogy forgalmukat megtöbbszörözzék. Elkészítem a mai kor követelményeinek megfelelő honlapot, közösen átgondoljuk és újraépítjük a vevőszerző folyamatod, és hirdetések által folyamatosan új érdeklődőket és vevőket terelünk a vállalkozásodba.
mi az
az új vevők futószalagon rendszer?
Az Új Vevők Futószalagon Marketing Rendszer egy több szintű marketing rendszert takar. Ennek a lényege, hogy egy olyan komplett szisztémát építünk fel, ami egyrészt egy jó alapot ad az új érdeklődők megfelelő kiszolgálására, és azok vásárlókká való konvertálására, másrészt hirdetésekkel folyamatosan generálható és terelhető új érdeklődő ebbe a rendszerbe. Mindezt pedig a lehető legjobban automatizáljuk, hogy emiatt ne kelljen napi 14 órát dolgoznod.
Honlap
Egyrészt kell egy olyan honlap, ami a mai kor követelményeinek megfelel, és egy stabil bázist ad a további lépésekhez. Egy jó honlap képes lesz az ide terelt érdeklődőket megtartani, és eladni – az érdeklődőt vásárlóvá konvertálni.
tartalom
A jó honlap és hirdetés csak akkor tud az érdeklődőből vásárlót faragni, ha az adott ajánlatnak van tartalma, van értéke a vásárló szemében. Az érdeklődő figyelmét meg kell ragadni, és végig kell vezetni a pénztárig – de ez csak akkor sikerülhet, ha értéket adunk, ha megoldjuk az ügyfél valamilyen problémáját.
új érdeklődők
Ma már muszáj hirdetni, ha belátható időn belül szeretnénk értelmezhető mennyiségű új ügyfelet, vásárlót szerezni. A hirdetésekkel megfogott érdeklődőket pedig ki kell tudnia szolgálnia a rendszernek, és ezt lehet és érdemes is automatizálni.
automatizálás
Az új érdeklődőktől bekért e-mail címek az egyik legértékesebb dolog egy vállalkozásban. Ezekből tudunk majd vásárlókat generálni. Egy jól automatizált e-mail hírlevél folyamattal kevés munkával tudunk folyamatosan, szemmel látható érdeklődőt az oldalunkra terelni, és vásárlásra ösztönözni.
milyen funkciókkal SEGÍTEM
a munkádat és a vevőszerzést?
Honlap
Ha még nincs honlapod, akkor készítek egy olyat, ami letisztult, jól átlátható, jól olvasható. Fontos a struktúra, a felépítés, és persze a tartalom is. Mielőtt elkészítem a honlapod, piackutatást végzek, hogy a legújabb trendeket és lehetőségeket feltérképezzem Neked.
időpontfoglalás
Könnyítsük meg az ügyfeleid számára a Veled való egyeztetés lehetőségét! Légy könnyen elérhető az ügyfeleid és a potenciális vásárlóid számára. Erre tökéletesen alkalmas egy időpontfoglaló rendszer, amit a Te igényeidre szabunk.
hírlevél
Sokan lebecsülik vagy épp nem is sejtik, hogy mennyi vásárlót lehet hozni a hírlevelekből. Éppen ezért elkezdünk adatbázist építeni, hogy a későbbi kampányok során könnyebben – és költséghatékonyan – elérhessük a potenciális vásárlóidat.
kampányok
Segítek több hónapra előre megtervezni a kampányaidat, és aztán segítek a megvalósításban is. Ezekhez külön landing oldalakat készítek a jobb konverzió, és így a nagyobb bevétel érdekében.
munkáim
A Tótágas Kreatív Kaposváron egy kreatív hobby szaküzlet és webshop.
Most kezdenek el az online kampányokkal foglalkozni, ezért is készítettem nekik egy külön landing oldalt a pólófonalas ötletfüzethez, ami az első ilyen szélesebb körű kampányuk volt.
A landing oldalhez hírlevél feliratkozás is társult, így a Salesautopilot rendszerrel összekötöttem az oldalt, és beállítottam az automatizmusokat.
A megállapodásunk része volt még az is, hogy tanítsam meg számukra az alapokat, hogy később ők maguk is képesek legyenek az én sablonom alapján újabb landing oldalakat készíteni egy-egy újabb kampányhoz. Ennek érdekében hetente egyeztettünk, videóhívásban mutattam meg és magyaráztam el az alapvető fogásokat, és ezen felül egy leírást, útmutatót is készítettem számukra, amit a későbbiekben is segítségül tudnak hívni. Szeretek tanítani, ráadásul jó volt az alapanyag, így élvezetes volt ez a megbízás is.
Átadva: 2021 Júliusban
Domán Zsolt (DO! Marketing) megrendelésére, vele egyeztetve, az ő édesapjának készítettem el az ő új honlapját.
Zsolt édesapja villanyszerelő, akinek egy bő 10 évvel ezelőtt készült honlapja volt. Ehelyett készítettem most egy teljesen újat, megtartva a logót és a színvilágot.
A teljes design kialakítása, és az oldal teljes szövegezése is a feladat része volt.
Szeretek a szövegírással foglalkozni, mert így bepillantást nyerhetek más szakmákba. Most például sokat olvastam a villanyszerelésről, a regisztrált villanyszerelők képzéséről és vizsgájáról, mert Zsolt édesapja is regisztrált villanyszerelő. (Ez lényegében egy minősítés és egy garancia is, amellett, hogy olyan feladatokat is el tudnak látni hivatalosan, amiket mások nem.)
Átadva: 2021 Júliusban
Judival egy brand építő csoportban ismerkedtünk meg. 2021 áprilisában indította el a saját webshopját.
A tanácsadás keretében a webshopról, az ajánlatokról, a lehetséges üzleti modellekről és csomagokról egyeztettünk.
Elképesztő odafigyelést, igényességet, szépérzéket tapasztaltam Judi részéről. Aki tőle vásárol, az nem csak egy terméket fog kapni, hanem egy élményt is.
Ebben a munkában az volt a legjobb, hogy a vállalkozással együtt, azzal párhuzamosan épült és fejlődött a weboldal is. Szemtanúja lehettem egy új vállalkozás, egy új esküvő bemutatóterem és cooworking space létrejöttének.
Egészen fantasztikus dolog jött létre, ráadásul a koronavírus második hullámának a közepén, úgyhogy nagyon örülök, hogy ha csak egy kicsit is, de hozzájárulhattam valamivel egy új vállalkozás létrejöttéhez és sikeréhez.
Stílus, minőség, profizmus és kedvesség. Ezek a szavak ritkán szerepelhetnek egy mondatban, de a Wedding Showroom Budapest esetében ez teljesen indokolt és kiérdemelt.
Egy nagyszerű családi napközi Budakalászon, ahol a gyerekek nagyon sok törődést, profi foglalkozásokat, és sok szeretetet kapnak.
Jó volt látni, hogy milyen nagy odafigyelést kapnak a GyereKuckóban a gyerekek, és mennyi munka áll emögött.
Az online jelenlétük erősítésével könnyebben és jobban megismerhetik őket az érdeklődő szülők, és rájönnek, hogy ha ide fog járni a gyermekük, akkor azzal a lehető legjobbat teszik vele.
Ez egy igazán érdekes project volt: ez egy prémium fa toll webshop, amit teljesen nulláról építenem fel. Már a webshop ötlet megszületése is izgalmas volt, egy új webshop felépítése pedig technikailag, szakmailag is nagy kihívás, amellett, hogy élvezetes is.
Ez egyébként a saját webshopom, amit ténylegesen nem indítottam el, tehát nem üzemel. Ezzel együtt egy jó kis szakmai kihívás és gyakorlás volt, melynek minden percét élveztem.

Katt a képre!
100% garancia
Mielőtt egy forintot is átutalál, megmutatom Neked, hogy hogyan is nézne ki a honlapod új főoldala. Itt a designt, a felépítést és az egyéb megoldásokat is megtekintheted, és eldöntheted, hogy tetszik-e. Ha nem tetszene, mindenféle kötelezettség nélkül lemondhatod a megbízást! Ezzel garantálom, hogy nem érhet kellemetlen meglepetés és csalódás!
Hangpróba
Konzultáció-
Konzultáció a meglévő vagy újonnan kialakítandó honlapoddal, webshopoddal kapcsolatban
-
Nézzük át a termékpiramisod! Biztosan minden a helyén van?
-
60 perces videóhívásos konzultáció
-
3-4 óra felkészülés és utánkövetés
Bizalompróba
Demo főoldal készítés-
Konzultáció az üzletedről
-
Látni fogod, hogy hogyan és milyen minőségben dolgozom
-
Elkészítem az új honlapod demo főoldalát, ami úgy fog kinézni, ahogy egy komplett honlap megrendelése esetén elkészítem
-
Mit tartalmaz a demo főoldal? 1, A fejlécet, igény szerint egyedi logoval 2, A főoldal design elkészítését 3, A főoldal szövegezését az instrukcióidnak és a témádnak megfelelően
Erőpróba
Bemutatkozó honlap készítés-
Konzultáció az üzletedről
-
Piackutatás - a legjobb design és honlap struktúrák felkutatása az üzletedhez
-
WordPress alapokra épített weboldal
-
Főoldal és további 5 aloldal elkészítése, pl. Szolgáltatásaink, Rólunk, Áraink, stb.
-
Letisztult design, a te igényeidre szabva
-
Főoldal és aloldalak szövegezése
-
Jogi és adatvédelmi megfelelőség
-
Mobilbarát verzió
-
Weboldal biztonsági megoldások
-
Prémium bővítmények lifetime biztosítása
Új Vevők Futószalagon
Hosszú távú együttműködés-
Minden, amit az Erőpróba csomag tartalmaz
-
Havi beszámolók az eredményekről, azok kiértékelése, következő hónapra vonatkozó terv elkészítése
-
Social media anyagok készítése: posztokhoz szövegírás, grafikák, képek készítése
-
Javaslatok megfogalmazása a folyamatok, marketing stratégia optimalizálására
Hogyan tudunk együtt dolgozni?
Először néhány e-mailt, fogunk váltani, vagy telefonon / Skype-on beszéljük át az alapvető elképzeléseket, az igényeidet.
Egyeztetjük a designra, felépítésre, struktúrára, tartalomra vonatkozó főbb elképzeléseket.
Mindez természetesen mindenféle kötelezettségtől mentes.
Ha megvan a kölcsönös szimpátia, akkor egy újabb, részletesebb egyeztetés következik.
Kölcsönös szimpátia esetén részletesebben kifejtjük az igényeket, elvásárokat, elképzeléseket. Milyen főoldalt szeretnél? Hány aloldalra van szükség? Rendelkezésre áll minden tartalom és fotó az oldalhoz? Milyen funkciókat szeretnél az oldalra? Természetesen az elképzeléseid mentén a segítségedre leszek ezen kérdések megválaszolásában, és javaslatokat is fogok tenni ezekre.
Ezek tisztázása akár hosszabb időt is igénybe vehet, mert fontos, hogy az árajánlatba és majd a szerződésbe minden főbb elvárás és feladat bekerüljön.
Miután minden főbb pontot tisztáztunk, árajánlatot fogok küldeni. Ez egy több oldalas dokumentum, amelyben összefoglalom az addig megbeszélteket, és egy részletes, tételes árajánlatot fog tartalmazni.
Ezen felül, díjmentesen elkészítem a leendő honlapnak a főoldalát, hogy lásd a design, a struktúra, felépítés főbb részeit, és egy vizuális, részletes képet kapj arról, hogy mit is fogsz kapni a pénzedért.
Ezen a ponton ha nem vagy elégedett a látottakkal, lemondhatod a megbízást anélkül, hogy egy forintot is költöttél volna!
Ha elégedett vagy a demo főoldallal, és elfogadod az árajánlatot, akkor aláírjuk a szerződést, és elkezdem részletesen kidolgozni az egyes oldalakat és tartalmakat.
Fontos, hogy ha eddig a pontig nem került átadásra minden szöveges és képi tartalom, akkor ezután rendszeresen fogok jelentkezni ezekért.
Minden elkészült oldalt megmutatok Neked, és lehetőséged van módosításokat kérni azokon mind szerkezetileg, mint tartalomban.
Miután mind felépítésben, mind tartalomban összeállt az oldal, a háttérben elvégzek minden technikai munkát és beállítást, hogy az oldal “élesíthető” legyen.
Ha mindennel elégedett vagy, publikáljuk az oldalt, és onnantól fogva az új bárki számára elérhető lesz az oldal.